Goede beelden laten het hart van het bedrijf zien.

Zaterdag 13 mei ging ik naar de nationale veiligheidsdag in Almere. Dat is een enorm evenement, waar ontzettend veel te zien is. In eerste instantie ging ik erheen om eens te zien hoe opdrachtgevers met mijn foto’s werken.

Je ziet hier tegen de wand van de stand van Stadstoezicht gemeente Almere foto’s van hun toezichtcentrale. Zo krijgt de burger een beeld bij wat er gebeurt in de centrale waar alle beelden van de camera’s binnenkomen.

Buiten stonden borden met mijn foto’s met wat handhaving doet in de stad. Echt mooi om mijn foto’s zo terug te zien, met aansprekende teksten. Zo laten ze de beelden ik maak het verhaal van bedrijf vertellen. Super! Dat past precies in mijn slogan.

 

Leave a Reply

