Huwelijk

Vorige week weer een huwelijk geshoot. Alles aan huwelijksshoots is leuk, maar één van de leukste dingen is het fotoalbum.

GMeg (36 van 1)blgfrmt
bruidegom in kobalt

Bij het fotoalbum betaalt zich uit hoeveel energie en tijd ik in de details kon stoppen tijdens de shoot. Zo vind ik het leuk om mezelf terug te zien in een macrofoto van de ringen. Dat is dan mijn schier niet op te merken persoonlijk handtekening in het album.

cropped-gmeg-1-van-372bnnr.jpg
mijn handtekening in het album of in de fotoserie

Dit keer kwam de kleur kobalt in accenten en in de jurk terug. Het was prachtig om te zien. Ik geniet werkelijk drie keer van de opdracht. Tijdens het shooten, het selecteren en bewerken en tijdens het maken van het album.

GMeg (260 van 372)blgfrmt
touw in kobalt

Zelfs tijdens de boottocht kwam ik het accent tegen. Dat was bijzonder, maar uiteindelijk heb ik het niet in het album gebruikt. Wel genoot ik erg van de kleurcombinaties. Goud, kobalt en wit. Een ‘koninklijke’ bruiloft.

Leave a Reply

