Lef

Een bevriend stel heeft het lef gehad om hun vijfde trouwdag in vol ornaat te vieren. Zij leende de bruidsjurk van mijn schoondochter, en hij had nog een  geweldig feestpak. Natuurlijk liep alles uit, het opmaken en de kapper (ook vriendin), maar dat hoort zo in andere culturen dan de Nederlandse ;). Het was echt niet mooi weer en het werd ook te laat op de dag om nog te kijken of het mogelijk was om buiten te shooten, dus ik stelde me er al helemaal op in dat dit een binnenshoot zou worden.

dans
dans

Terwijl ik bezig was alles in te stellen en proef te draaien, probeerden zij een pose. Dat wordt dan gelijk een trigger om meer te willen zien. Ze hadden een paar ideeën, want hun trouwfoto’s liggen onbereikbaar ver in Iran. Ze hebben maar één bruidsfoto mee kunnen nemen naar Nederland. Dus gingen we aan de slag. Ik heb in kleur geschoten, maar dit stel nodigt zo uit om alles zwart-wit te maken. Terwijl het een heel kleurrijk stel is hoor.

KH (88 van 1)k
de loveseat
KH (90 van 1)k
de shots tussendoor vind ik het leukst

 

Hij heeft een piano opgeknapt. Dat was een enorme klus. Maar het is nu een pronkstuk in de kamer.

KH (85 van 1)k
trots op elkaar

Vooruit, dan toch maar die danspose.

KH (87 van 1)k
Hij valt nog steeds op haar
KH (82 van 1)k
Gastvrij, lief, hardwerkend, genietend, serieus en superblij met elkaar.

Ik heb ontzettend genoten van het werken met en voor dit leuke stel.

 

 

 

 

Leave a Reply

