omaskills

Vandaag voor de tweede maal op Jip gepast. Hij wordt bijna een jaar en ik kijk achterom. Als je oma bent lijkt het niks! Die paar keer dat ik hem zag, het lijkt zo weinig! Dat ik foto’s van hem kon maken, momentjes. Maar vandaag konden Jip en ik het er lekker even van nemen. Hij speelde dat het een lieve lust was, en ik natuurlijk ook. Als oma mag je weer spelen. En spelen doe ik voornamelijk met mijn camera’s. Ik speel met het licht en met de scherpte. Ik probeer uit hoever ik kan gaan met de isootjes en kruip dicht op Jip. Hij vindt het bere-interessant en beloont me met heel veel grimassen en glimlachen. Als hij uiteindelijk ook met een lensdop mag spelen, die heerlijk wegkauwt met al dat gevoelige tandvlees, dan kan hij zijn lol niet meer op! En ik dan natuurlijk ook niet.

Onderonsje
Onderonsje
ja, dat vind ik ook hoor, oma!
ja, dat vind ik ook hoor, oma!
Jip (22 van 1)k
die lensdop is heerlijk, oma!
Ben je nou eens klaar met dat gedoe?
Ben je nou eens klaar met dat gedoe?

Kijk, zo is een babyshoot altijd leuk, als je mag meedeinen in het ritme van het kindje, mee mag doen in zijn spel.

 

Leave a Reply

