Nu echt de laatste shoot

Onverwacht kwam er een opdracht naar mij toe. Een lieve vriendin haar dochtertje was al in haar buik gestorven. Wat een vreselijk eind van 2014 voor deze vrouw, voor dit stel, voor dit gezin, voor deze familie. Toen ze het bericht naar mij stuurde, kon ik natuurlijk niet anders dan huilen. Natuurlijk gaan mijn gedachten dan terug naar het moment dat wij Eljosha moesten loslaten en haar lichaam in de aarde lieten zakken. Ik wilde deze lieve vriendin een hug geven, de herdenkingsdienst en de begrafenis zouden niet ver weg zijn. En zo gebeurde het dat ze mij vroeg of ik het wilde vastleggen, want één van de dochters wilde niet mee naar de begraafplaats. Als zij het later dan toch nog wilde zien, zouden er dan in ieder geval foto’s zijn. En zo ging ik vanmorgen echt de laatste shoot van het jaar maken. Wat een bijzondere en verdrietige afsluiting van dit jaar. Toch ook heel mooi, want ik hoorde en zag in alles wat gebeurde de hoop op God, dat dit lieve kleine meisje naar Hem toe is.

Veilig in Jezus' armen
Veilig in Jezus’ armen

We zongen en geloven met heel ons hart dat dit kleine meisje zo klein als ze is, veilig in Jezus’ armen is aangekomen en dat Hij voor haar zorgt.

2 thoughts on “Nu echt de laatste shoot

Leave a Reply

