Winter

Het is mooi in het centrum. Er is een ijsbaan en een kerstmarkt. Vandaag was er een groep schoonrijders op de schaats in klederdracht. Een uitstervende hobby. Voordat ze opkwamen, stond één van hen nog een sigaartje te roken op het bordes van de muziekschool. Je ziet de discolichten van de ijsbaan nog weerspiegeld in het glas van de deur. Hij geniet nog even voordat ze op moeten.

wachttijd
wachttijd

Ik krijg het visitekaartje van één van de bestuursleden, of ik de foto’s op kan sturen. “Ja, u kunt ze van mij kopen, zeg ik, ik stuur ze u in klein formaat”. Dat is goed, zegt hij.

mooie kleuren op het ijs
mooie kleuren op het ijs
Leave a Reply

