Netwerken

Sandra Timmer, een medewerkster van de bibliotheek in mijn stad organiseert een ochtendje ontmoeting voor ondernemers in de Bieb. Een tijdje geleden heb ik voor een groepje mijn ‘elevator pitch’ mogen doen. Dat was ontzettend leuk. En ook vanmorgen heb ik weer een aantal interessante mensen ontmoet.

oc (11 van 24)k
passie voor je beroep delen met anderen

Er rolde gelijk een opdrachtje uit voor de website van één van de deelnemers vanmorgen: het interieur van een holistisch massagetherapeut.

oc (7 van 9)k
interieur behandelkamer van Carl Ferket

Kijk, dat is dan wel weer heel leuk om te doen! Het grappige is, dat je meteen de website erbij kan halen en de kleur van de foto kan aanpassen bij de kleuren van de website, zodat het een prachtig geheel wordt.

Ik ben Sandra dankbaar voor de gelegenheid die ze schept om elkaar als hardwerkende éénlingen te ontmoeten en ervaringen uit te wisselen en van elkaars diensten gebruik te maken.

Sandra in gesprek met één van de deelnemers.
Sandra in gesprek met één van de deelnemers.

Toen ik aankwam bij de bieb kon ik het niet laten. Elk jaar kijk ik met grote verwondering naar de boom die achter de bieb staat. In november wordt hij helemaal goudgeel en dat is een prachtig gezicht!

de mooiste boom van Harderwijk
de mooiste boom van Harderwijk

Het is niet de indrukwekkendste boom van Harderwijk, die staat iets verder op in het Hortuspark. Maar dit is zeker wel één van de mooiste bomen in ons centrum.

2 thoughts on “Netwerken

Leave a Reply

