Lekker het bos in

Wat een prachtig weer, dit weekeinde. Ik pak mijn fiets, mijn fotospullen en een fles water en hoppa! Het bos in. Er is zoveel keus in het fotograferen van de herfst! Kies ik voor een donkere achtergrond of voor een lichte.

Bos (3 van 1)
het contrast van zon en bos
Bos (8 van 1)
hoe goud is de herfst

Het gevoel van euforie dat ik al had vandaag – het is het eerste weekend dat nu echt alle kinderen de deur uit zijn! – wordt door het heldere licht van de zon en de prachtig verkleurende bladeren, nog versterkt.

Werkelijk iedereen geniet: fietsers, wandelaars, paardrijders. Het is helemaal druk in het bos.

Bos (11 van 1)
mens en dier ademt de schepping diep in

En dan is er het prachtige detail: een vliegje dat landt op een paddestoel.

Bos (12 van 1)
vol leven, klein en groot
Leave a Reply

