Mooie mensen

Vandaag had ik weer een geweldig mooie dag met mooie mensen voor mijn lens. Ik moest even anticiperen op de situatie, want juist op het tijdstip van shooten regende het, dus moest ik improviseren. Met mijn flits op statief en mijn camera in de commanderstand en het – gelukkig egaal gekleurde – rolgordijn creëerde ik een ministudio in de huiskamer van het echtpaar dat 25 jaar getrouwd was, vandaag.

Toen ging ik vrolijk aan het werk. Twee prachtige mensen, drie zoons en een verkering van één van de zoons. Een prachtig meisje dat een mooi hoedje op deed. Kijk, en dat maakt me dan zo blij: iemand met de nodige lef – enkelvoud van leven.

hoedje
hoedje

Ze hadden allemaal wel iets bijzonders en met de bewerkingsmogelijkheden van Lightroom wordt het dan wel gauw spectaculair. Ik kan er dan geen genoeg van krijgen. Hoewel het een drukke en vermoeiende dag was, zit ik achter de computer lekker te werken. Ik kan mijzelf niet dwingen om te gaan slapen en het is al 00.00 uur geweest. Ik moet er echt mee stoppen. Het is zondag, rustdag. Maandag weer verder.

naamloos-0056-4h
lekker fel doorgezet die oranje tinten, mag best in deze tijd, toch?

Hoe prachtig zijn mensen die zolang al lief en leed met elkaar delen. Ze worden met de jaren mooier!

25 jaar getrouwd
25 jaar getrouwd

Heel hartelijk gefeliciteerd. Het was vast een geweldige mooie en goede dag voor jullie, misschien wel net zo druk als die van mij 😉

Leave a Reply

