Amersfoort

Het is natuurlijk niks om als fotograaf een heerlijke kanotocht te gaan maken en je camera niet mee te willen nemen. Ik ben wel blij hoor, want ik ging bijna 2 keer uit mijn balans. Dat was niks geweest als de kano omgekieperd was met mijn dure apparatuur aan boord. Ik moet er niet aan denken. Nu, dan stel ik me tevreden met mijn smartphone – alhoewel het prut is – en de grappige bewerkingen in google+. Haha, ik vind het zo grappig, dat er een knopje “drama” zit op de bewerkingen! Natuurlijk doe ik iets wat iedereen al doet, maar ik geniet ervan.

Dicht bij de Sint Joris
Dicht bij de Sint Joris
Amersfoortse bruggetjes
Amersfoortse bruggetjes
Weerspiegeling
Weerspiegeling

Nederlandse steden doen niet onder voor Venetië en iedereen die ons ziet varen, kijkt genietend, jaloers, lachend, zwaaiend. Ze roepen dingen als: “Heerlijk, hè?” en “Daar is het nou echt weer voor!” Met dank aan Annette, die iedere keer weer een mooie kanoroute uitzoekt.

Leave a Reply

