Koningsdag

De bliksem sloeg in onze router, een bijnaweek geen internet. Het lijkt een ramp, maar wat een rust! Niets kunnen doen zorgt ervoor dat je andere dingen kunt doen. Het was natuurlijk wel jammer dat ik niet direct een impressie van koningsdag op mijn blog kon plaatsen, maar ach, wat is een week op een mensenleven? Toch kriebelt het dan halverwege die tijd wel. Wanneer zou die router bezorgd worden? Toch maar weer even bellen. Ja niet ik, want ik kom niet door de keuzemenu’s heen. Jason nam dat op zich en hij kweet zich uitstekend van die taak. Intussen stroomt de – gelukkig nog steeds bijgehouden papieren – agenda vol. Ik had gisteren een familieshoot en vanmiddag een evenement, zondag een paar portretten voor ons kerkblad en dinsdag weer een zoveeljarig bruiloft. Het is stilstaan en dan weer rennen in het fotobedrijfje. Maar ik ben blij, superblij!

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

