wandelen

Vanmiddag zijn we naar Harmke gegaan. Ik heb haar het fotoboek overhandigd dat ik had gemaakt voor haar van de familiebijeenkomst voor de tante uit Nieuw-Zeeland en een paar schijfjes met foto’s voor de diverse gezinnen. Daarna zijn we gaan wandelen. Harmke woont in een prachtige omgeving, waar altijd wel wat te schieten valt.

bruggetje
bruggetje
rokende sigaar
rokende sigaar
park zicht
park zicht

Ik had mijn telelens en dat wordt op den duur toch best zwaar. Dan moet ik toch op de sluitertijden letten en zorgen dat die hoog genoeg is, zo uit het handje. Het was prachtig weer, dus licht genoeg.

One thought on “wandelen

Leave a Reply

