Weemoed

Met een beetje weemoed haal ik het portret van een plaatselijke politicus van mijn raam. Ik heb het portret gemaakt. Het was een goed portret en ik vond hem natuurlijk het mooist in de bushokjes, wat leuk, zo’n enorm portret, hoe groter hoe mooier, trouwens! De verkiezingen zijn voorbij en jammer genoeg reikt de mond-tot-mond reclame nog niet tot Brussel anders had ik misschien een kansje om foto’s te mogen maken van de Europese politici. Dat zou best grappig zijn, om dat te mogen doen!! Opeens gingen mijn ogen open voor de mensen op al die verkiezingsplaten. Sommige foto’s zijn echt slecht en sommige zijn behoorlijk goed. Die van mij was goed van kwaliteit, maar behoorlijk neutraal. Ik had toen wel even mee mogen denken aan mogelijke uitnodigende poses. Maar iemand moet ook flair willen hebben om uitnodigende gebaren te willen maken in de studio. Die van mij had gelukkig ontzettend mooie ogen in een wilskrachtig gezicht. Dat vind ik een uitstekende mix voor een politicus, het wekt vertrouwen, zo’n gezicht! Mijn man kijkt net naar de uitslagen en inderdaad: hij doet het echt niet slecht! Leuk dat ik hier mijn steentje heb mogen bijdragen.

DSC_0019-11bk

2 thoughts on “Weemoed

Leave a Reply

