vakjes en hokjes

Vanmiddag had ik bij ergens bij het Veluwemeer met mijn klanten afgesproken. Een familie die met zijn elven op de foto wilde en daarna nog de gezinnetjes apart. Het was leuk en ze waren bepaald fotogeniek, maar ze wilden niet in mijn blog verschijnen. Toen ik thuis kwam was Jaap druk met de nieuw aangekochte kast in de weer, maar hij had het geduld om een paar uur te wachten, tot ik de foto’s had geselecteerd, bewerkt en verstuurd. Na de middagkoffie ging Jaap weer verder. Ik vind het ontzettend mooi worden in mijn werkomgeving, hier ga ik met nog meer plezier aan de slag, elke dag.

kst-0002-1k
Nieuwe kastruimte voor Freativiteit

Volgende week de deurtjes en interieurtjes er in en dan de spullen die overal in het huis staan netjes ordenen en in de vakken doen. Yes, echt leuk! Mijn leven in vakjes en hokjes, eindelijk! 🙂

One thought on “vakjes en hokjes

Leave a Reply

